De Luisterlijn

De Luisterlijn is een organisatie die dag en nacht emotionele ondersteuning biedt. Via de telefoon, mail of chat staan 1500 vrijwilligers klaar om te luisteren. De uitdaging van de opdracht bij de Luisterlijn lag bij het vergroten van de Naamsbekendheid onder een grote doelgroep. De Luisterlijn wil er zijn voor iedereen in Nederland die behoefte heeft aan een luisterend oor. Voor de Luisterlijn ontwikkelden we een campagne voor de Dag van de Vrijwilliger. Met een persbericht hebben we veel pers bereikt en zijn we op het NOS journaal geweest. We ondersteunen de Luisterlijn ook bij het vergroten van hun naamsbekendheid door middel van het beheren van de sociale media en in- en externe nieuwsbrieven.

Judith Wieberdink, Communicatieadviseur bij de Luisterlijn, over de interim communicatiemedewerker van Zwijg:

“ Annelin is enthousiast, ambitieus, gestructureerd en een hele fijne collega om mee samen te werken. Annelin heeft direct de socials onder haar hoede genomen, waardoor we nu een goede contentkalender en -structuur hebben, maar ook voor het eerst influencers hebben betrokken in een persoffensief. Een fijne, jonge, frisse wind!”

Vorige
Vorige

Webontwikkeling